sábado, 21 de mayo de 2016

FELICITATS JOSEP


El nostre Josep, ja quasi pinta canes!!! El dissabte complia 4 anys però nosaltres ho vam celebrar un dia abans d'una forma molt genial. Els seus companys li van fer moltes tartes d'aniversari a la pissarra amb quatre ciris cadascuna, ens vam fer les fotos de rigor, el vam aclamar, abraçar, besar i tot allò que siguera necessari perquè es sentira especial.
 

                    

Ell, en agraïment, ens va regalar una coca especialment tendra i un conte d'una bruixa que donava una miqueta de por; el problema era que estava en anglés i el va haver de contar sa mare, Noelia, que parla la llengua de Shakespeare com la Queen. Va ser una experiència genial, no només per poder sentir un conte tan màgic en un idioma al qual ens estem apropant, sinó per què la contacontes ho va fer d'allò més bé. M'agradat tant l'experiència que vaig m'estic pensant per al curs següent que els pares i mares vinguen a classe a contar-nos algun conte... Us atreviríeu?

Per últim m'agradaria destacar alguna qualitat del nostre Josep. Té un món interior que a vegades em sembla infinit, una saviesa incipient darrere dels seus ulls inquiets i uns gestos i una manera de caminar, de parlar i d'actuar graciosa i noble, pròpia d'un xiquet en majúscules que raona, imagina, juga, treballa i interactua de forma diferent a la resta. Ens l'estimem moltíssim a Josep.  


Per molts anys Josep. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario