lunes, 27 de febrero de 2017

CARNESTOLTES 2017

Queden moltes entradetes del blog per penjar. Són tantes les coses que tinc ganes de contar d'aquesta classe, de les vivències educatives i personals amb els xiquets, del seu treball, d'allò que pensen, fan, treballen, organitzen, opinen, conten... que per la situació personal no puc fer-ho. No obstant, vaig a ficar-vos només les fotos que vaig realitzar a Carnestoltes perquè repassant-les m'he donat compte de la felicitat que mostren cadascuna d'elles. Va ser una vesprada estupenda, de festa amb tota la comunitat educativa, però una vesprada més al cap i a la fi, perquè al llarg dels dies, de les sessions, es produeixen moments igual de feliços a l'aula dels bombers de l'escola Científic Avel·lí Corma de Moncofa. Disculpeu si algun xiquet no apareix reflectit a les fotos... 

















Ací teniu també unes fotos d'equip de cicle (són unes grans companyes les meves) i amb la nostra recent i valuosíssima incorporació, Arantxa. 

I ara a enterrar la sardina. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario