martes, 1 de diciembre de 2015

QUÈ HEM APRÉS DE LA TARDOR?

Doncs ja hem acabat la nostra primera aproximació a l'estudi de l'entorn mitjançant un incipient projecte de treball. A pesar que aquest, dedicat a la tardor, ha estat dirigit a xiquets que s'havien incorporat fa poc a l'escola, els resultats han estat destacables; les fitxes que vos adjunte a continuació són només la traducció visual d'un treball d'estudi dels diferents fruits de la tardor i de les característiques físiques i naturals d'aquesta estació.  Partint d'aquesta base d'objectius hem aprofitat per a articular aprenentatges grafomotors, d'aproximació a la lectoescriptura i d'altres llenguatges com el matemàtic, l'oral, el musical o el plàstic. 


Fitxes de la tardor per a 3 anys from Jose María Díaz-Crespo Ramírez


Al final vaig preguntar què era el que més havia agradat als xiquets i el resultat va ser molt aclaridor... 


Ací teniu l'enllaç per a veure tot allò que hem treballat de la tardor al voltant de quasi dos mesos. 

Qui diga que no es poden fer moltes coses amb els xiquets de 3 anys... és que coneix a la classe dels bombers.

1 comentario:

  1. Moltes felicitats en el teu aniversari Xema! Eixa llavor que a diari dediques als nostres xiquets, obtindrà uns fruits magnifics. Gracies pel teu treball.

    ResponderEliminar