lunes, 11 de enero de 2016

CERCLES, I CERCLES I MÉS CERCLES

No m'he resistit a una sessió afegida per a treballar l'obra de Mitsuo Miura. Aquesta vegada volia donar-los una ferramenta pràctica per a dibuixar cercles  i vaig pensar en els rollets del zel. La pauta era senzilla; realitzar tots els cercles que ells consideraren oportú, pintar-los amb ceres o retoladors amb llibertat i després, anar apegant-los en un cartó per tal de crear una obra conjunta inspirada en l'original de l'artista. 

                                  

El resultat és senzill però inspirat: cadascun d'ells va fer la seua aportació per tal de crear una obra més gran i fruit de la col·laboració de tots i totes. Una vegada més posem a la seua disposició un recurs senzill per tal de fer cercles els més perfectes possibles; quan ho aconsegueixen, ells mateixos se sorprenen. Curiosament, si al principi no veien a l'obra original cap cosa més que colors, finestres amb cercles, quan la van imitar el camp imaginatiu es va tornar més ample; els cercles eren malabars, neu, rodes de cotxe, caques, ulls... D'aquesta manera es confirma que el treball plàstic permet, no només que els xiquets i xiquetes adquirisquen habilitats plàstiques relacionades amb les mans, sinó tambè les relacionades amb la interpretació artística del món que els envolta.

                        

Genials!

No hay comentarios:

Publicar un comentario