martes, 9 de febrero de 2016

LA FONT DEL GAT

Fa uns mesos de visita a Barcelona vaig descobrir en Montjuïc la font del gat i el dilluns em va vindre al cap aquesta fonteta quan van treballar al taller de música aquesta conegudíssima cançó infantil catalana. Per a presentar-la Maria va utilitzar aquesta versió del canal de youtube músicalavaca; a mi em recorda a una mare cantant, sense cap tipus de música de fons, una cançoneta tradicional al seu nadó. 



Després em vaig inventar el següent joc, que va resultar divertidíssim i molt tendre. Vaig dividir la classe en soldats (xics) i Marietes (xiques), cadascú pintat de forma característica. Cada bloc havia de cantar una estrofa de la cançó i a continuació, caçar un nòvio o nòvia amb un aro, de forma alterna. Així, a poquet a poquet vam anar fent parelles de nòvios i finalment ens van donar un beset fantàstic. 



Maria, els xiquets i jo vam passar una estoneta plena de tendressa i amb un sonriure als llavis.

No hay comentarios:

Publicar un comentario